Varför detta intresse?

Jo allt började med att jag satt hos min polare i Fif(Forshaga i värmland) och spelade tv-spel.
Vi hade det trevligt med våra suspekta rökelser och pilsnerna.
Mitt under detta frenetiska spelandet frågar min käre vän om jag har sett Pride Fc nån gång?
-Fan är det för nåe? Låter som nån galen bögboxning.
Han kollade på mig som jag hade jästa vindruvor i huvudet och började leta efter en Dvd som han har bränt ut, och på den stog det "PRIDE - Total Elimination 2003".
-Jaja, få se nu da.
Jag satt i soffan i mitt påbörjade liggsår och läste innehållsförteckningen på min öl pga mitt ointresse.
Men helt plötligt som en örfil från ovan får jag höra den mest fantastiska intro musiken jag nånsin har hört.
Så får ja syn på en oproportonelig brasilianare vid namn Antonio "minutauro" Nogueira.
-Jävlar så ful. Halvskrek ja.
-Dumjävel, det där är den bästa tungvikts Submission/grapplern som finns. och det fick ja lära mej senare i livet också.
Första matchen börjar. Fedor emelianko(felstavat) vs Gary Goodrich.
-den här fighten kommer att sluta snabbt...tro mig, KOLLA DÅ !
-JAAAAAA, jag kollar...jaha, får se hur der gå.....WOOOOOO, han äter ju upp han.
Slag på slag på slag, killen hade ju inte en suck + att han får fotbolls sparkar i huvudet.
Det här kallar jag underhållning.
Vi kolla på resten av dvd och får se underbara taktiska matcher(ramage vs bustamente/nogueira vs ricco rodrigez), vi får äran att se spektakulära knockouts (wanderlei silva vs sakuraba3)(mer om sakuraba och hans mölljar tåg genom gracie familjen kommer) och otroliga comebacks (Chuck liddell vs allistar overreem).
Jag var fast.

Under denna tillfälliga blogg period så kommer jag gå igenom Ufc, Wec, Dream, Mfc Affliction, Strikeforce, och deras fighters. Genom gående kolummer om Pride och deras fighters. Plus betting tipps till dom uppkommande eventen. Det går ju trots allt att vinna en stadig slant.
Plus mycket mycket mer om MMA.

Kram och Nacksving
Ninjanicke

Kommentarer
Postat av: Storm

we like this ;D more brutal announcements! Du får redovisa vardera ufc, affliction, wec, mfc gala du kommer över ;D fuck ye

2009-05-21 @ 13:02:38
URL: http://strm.deviantart.com/gallery

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0