Gäst inlägg från Elite Cobra Pussy Slayer (Tellan).

Kära läsare, UFC älskare, benlås skapare.
Jag har idag blivit erbjuden ett väldigt fint erbjudande av NinjaNicke, ni vet han som skriver i vanliga fall.
Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara mina starka känslor nu när jag har fått den här chansen att skina.
Men jag kan säga att jag är ett fan av MMA, inte lika mycket som Nicke men vem har de stora intresset om inte han?

Kan berätta hur det hela startade mitt liv som MMA fan; Jag var inte alls gammal kanske påväg in i puberteten jag satt och laddade hem olika klipp ifrån DC på nån som slår halv ihjäl någon i en ring och där var man fast.
Men det var Nicke som verkligen fick mig att få ännu mer intresse i det hela och gav mig kunskap inom sporten.
Vem vet kanske han kan slå igenom i UFC kanske inte som fighter men inom teoretisk framgång som tex expertkommentator, rådgivare, tränare vem vet?
Nått som jag skulle vilja se ifrån denna vardagshjälten är kanske en MMA tidning med alla events ifrån alla världsdelar med hans tankar om eventen osv tror att folk skulle läsa faktiskt.

Nu har jag inte så mycket mer att skriva än att hoppas ni tar åt er av det jag har skrivit och fortsätter läsa den här bloggen och även min http://www.metrobloggen.se/tellan innehåller inte alls mycket MMA men lite roliga synpunkter på udda nyheter bla.




Overhand Right, Good Fight
Tellan

Kommentarer
Postat av: Bella

Sötis!! slåss du själv?

2009-08-21 @ 15:43:27
Postat av: Anonym

jaja för fan gömman, varje helg på byn

2009-08-21 @ 15:45:37
Postat av: Bella

Sötis!! Slåss du i ring också? (:

2009-08-21 @ 15:54:45
Postat av: Anonym

mm, brukar måla en på asfalten...kung fu style

2009-08-21 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0