Extra Extra! Erik Högberg ska göra MMA debut mot Kyle Maynard

Erik "Kingcobra Pussy Elite Slayer" Högberg ska göra en sista minuten inhopp mot Kyle maynard.

Erik Högberg Vs. Kyle Maynard



Erik högberg, känd från sina enormt arga blickar i ringen vet hur man snackar ut sig ur en knepig situation....
och nu har han hamnat i en...Kyle Maynard, killen utan armar, ben och hjärna som knockar folk med sin mage ställer upp gladligen att möta "Kingcobra Pussy Elite Slayer"
Om jag skulle försöka att gissa resultatet i denna fight, skulle jag nog ge matchen till Högberg, Hans vassa naglar och hälar kommer att ge sin utdelning. Plus att Maynard inte har nån Hjärna.
Erik "Kingcobra Pussy Elite Slayer" Högberg har en ljus framtid framför sig i MMA Världen.
Om han Nu kommer förbi denna vildsinta herre utan armar, ben och hjärna så blir det nog titelmatch i FIF´s mellaviktsklass mot Lennart"the superhero" Purjolök.



Kram och Nacksving
Ninjanicke



Kommentarer
Postat av: tellan

vill inte favorisera mig själv men satsa pengar på mig... PPV Lördagen den 27 Juni så smäller det.

2009-06-16 @ 02:14:16
URL: http://www.metrobloggen.se/tellan
Postat av: Paul Pott

Alltså man ska ju inte förkasta erik men ja skulle nog satsa mina cash på kyle, han är helt orädd erfaren mma fighter med jättemånga "nästan vinster" medan erik inte alltid har så lätt med motoriken. men ja hoppas på en bra fight med inte ett för snabbt avslutande från kyle!

2009-06-21 @ 22:29:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0