Tillbaka igen !


Ni får ursäkta min frånvaro, det har vart mycket att göra nu i skolan...eller det kanske det inte har varit, har inte brytt mig å skriva helt enkelt.
Men nu är jag game igen.

Det har vart lite events på sistone när jag vart borta. Sist jag skrev, skrev jag om UFC 102 (inför).
UFC 103-106 och lite DREAM, strikeforce men väntar fortfarande på Bellator drar igång på riktigt.
En snubbe som verkligen imponerat på mig är José Aldo´s överlägsenhet över den dominanta fjädervikts mästaren Mike Brown. Jag trodde verkligen inte att han skulle vinna så enkelt.

UFC 104 fick mej att resa mig från soffan och skrika ut min avsky ang. dom impotenta skitdomarna UFC hade då.
Jag säger bara Cecil Peoples, Historiens värsta MMA domare igenom tiderna. Matchen var emellan Lyoto Machida och Shogun Rua och Lyoto vann på beslut när det helt klart att Shogun skulle ha vunnigt 4 av 5 möjliga ronder. Men men, rematch är på gång, det händer förmodligen till februari.

Iallafall, så kommer jag köra på som vanligt, "Inför" skrivande till olika events men oftast blir det om UFC.
Men jag kommer också att koncentrera mig mycke på Strikeforce och deras fighters (Fedor och hans Ryska entorauge höjer kanske kvalitén en smula).



Kram och Nacksving
Ninjanicke

Kommentarer
Postat av: tellan

härligt finläsning på iNET!

2009-11-24 @ 12:44:06
URL: http://www.metrobloggen.se/tellan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0